Fotografering!

Äter frukost och dricker kaffe, ser riktigt rått ut när man tittar ut. Hösten är verkligen här nu! Men jag är inte ledsen för det. Att vara gravid på sommaren har varit en pina, kännts som ja kommit i ett tidigt klimakterium. Idag ska hjärtat fotograferas i skolan. Igår säger han: Mamma du måste göra mig fin inför kortet! Lilla älsklingen! Tänk att han redan är 6 år, och snart kommer en liten till. Känns overkligt att tiden bara springer iväg. Nej nu måste ja väcka Mandis o fixa han till kortet:-)

Ha det fint!


                                                                    Min fina fina pojke!

                              


Kommentarer
Postat av: Jenny - a slightly mad photographer

Kan ikke forestille meg hvordan det er å være gravid på sommerstid. Det må være slitsomt. Jeg mener, jeg har hetetokter rett som der - uten at jeg har baby i magen min :S Kjekt at det blir litt kaldere, kanskje, så du kan roe ned, og avkjøle deg :)

2011-09-20 @ 17:57:11
URL: http://bokstavsuppe.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0